Od lipca zmiany w doręczeniach elektronicznych
Już od lipca 2021 roku wejdzie w życie ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zgodnie z jej treścią podmiot niepubliczny wpisany do rejestru przedsiębiorców, o którym mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym a także podmiot niepubliczny wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy jako inne podmioty zobowiązany będzie do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych. Dowiedz się więcej.
Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Zeszyty ubezpieczeń społecznych
zaloguj się
Zapomniałeś hasła ?
Zostań subskrybentem publikacji Zeszyty ubezpieczeń społecznych