Od lipca zmiany w doręczeniach elektronicznych

Już od lipca 2021 roku wejdzie w życie ustawa z 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych, zgodnie z jej treścią podmiot niepubliczny wpisany do rejestru przedsiębiorców, o którym mowa w art. 1 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym a także podmiot niepubliczny wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 6 marca 2018 r. o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy jako inne podmioty zobowiązany będzie do posiadania adresu do doręczeń elektronicznych wpisanego do bazy adresów elektronicznych. Dowiedz się więcej.

Jeśli jesteś subskrybentem publikacji Zeszyty ubezpieczeń społecznych
zaloguj się

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Zapomniałeś hasła ?

kliknij tutaj

Zostań subskrybentem publikacji Zeszyty ubezpieczeń społecznych

ZOBACZ OFERTĘ